Σύνδεση Χρηστών

 

Επικοινωνία - Contact Us

Διεύθυνση:

Τραπεζούντος & Δ. Ακρίτα, 192 00 Ελευσίνα - Trapezountos & Digeni Akrita, 19200 Elefsina, Greece

Επικοινωνήστε μαζί μας:

info@swissapproval.gr

  • 1

ISO 9001 - Συστήματα Διοίκησης Ποιότητας

 

Η οικογένεια προτύπων των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας ISO 9000 έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει τους οργανισμούς στην προσπάθειά τους να διασφαλίσουν την εκπλήρωση των αναγκών των πελατών τους και άλλων ενδιαφερομένων μερών, συμμορφούμενοι, ταυτόχρονα, με τις σχετικές νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις.

Το ISO 9000 αναφέρεται στις βασικές αρχές των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων των οκτώ αρχών διαχείρισης στα οποία στηρίζεται συνολικά η σειρά αυτή των προτύπων.

Το ISO 9000, καθώς και όλα τα σχετικά ΣΔΠ, εστιάζουν στις διαδικασίες συνεχούς βελτίωσης στην επίτευξη των στόχων που σχετίζονται με τις συνολικές επιδόσεις του οργανισμού όπως την παροχή υπηρεσιών, τις γραμμές παραγωγής, την εξυπηρέτηση πελατών, τη διοίκηση, κ.λπ.

 Η διαδικασία οργάνωσης μιας επιχείρησης βάσει του ISO 90001 καθώς και όλες οι σχετικές αρχές και απαιτήσεις του εφαρμοζόμενου ΣΔΠ, ακολουθούν τη βασική προσέγγιση – Σχεδιασμός – Ενέργεια- Έλεγχος - Δράση (Plan-Do-Check-Act, PDCA):
 
 

Οι 4 φάσεις του κύκλου PDCA

  • Plan - Σχεδιασμός: Η συνολική ευθύνη για το σχεδιασμό και την εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας αντιστοιχεί στην ανώτατη διοίκηση. Την ειδική ευθύνη της εποπτείας και εφαρμογής του αναλαμβάνει ο Υπεύθυνος Ποιότητας και η Ομάδα Ποιότητας. Επιπλέον, ο οργανισμός στο πλαίσιο του σχεδιασμού του ΣΔΠ, οφείλει να διατυπώσει την πολιτική Ποιότητας με τη μορφή γραπτής δήλωσης η οποία περιγράφει τις προθέσεις και τη Δέσμευση της Διοίκηση για την εφαρμογή του Συστήματος. Η Πολιτικής Ποιότητας πρέπει να γνωστοποιείται εντός του οργανισμού. Η ομάδα Ποιότητας αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ της διοίκησης και των εργαζομένων αναφορικά με τη συμμόρφωση στις αρχές του Συστήματος Ποιότητας. Στη φάση αυτή θα πρέπει να προσδιορισθούν οι σημαντικές διεργασίες λειτουργίας του οργανισμού, οι απαιτήσεις που τη διέπουν (νομικές, τεχνικές προδιαγραφές, απαιτήσεις πελατών) καθώς επίσης να αποτυπωθούν οι στόχοι ποιότητας και οι δυνατότητες βελτίωσης της ποιότητας των λειτουργιών.
  • Do - Ενέργεια: Σ’ αυτή τη φάση τίθενται σε εφαρμογή οι ορισμένες διαδικασίες και οι σχεδιασθείσες πολιτικές. Προσδιορίζονται οι διαθέσιμοι πόροι και οι αρμοδιότητες του προσωπικού. Βεβαιώνεται ότι οι εργαζόμενοι και οι άλλοι εμπλεκόμενοι γνωρίζουν και είναι ικανοί να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν για την εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας στον οργανισμό. Έτσι ξεκινά η υλοποίηση και εφαρμογή του συστήματος.
  • Check - Έλεγχος: Κάθε σύστημα διαχείρισης ποιότητας απαιτεί την ύπαρξη διαδικασιών ελέγχου συμμόρφωσης αναφορικά με τις τιθέμενες αρχές του και τις καταγεγραμμένες διαδικασίες. Ο εσωτερικός έλεγχος μπορεί να βοηθήσει στην επιβεβαίωση της ορθής και αποτελεσματικής λειτουργίας του συστήματος διαχείρισης ποιότητας και της παραγωγής των επιθυμητών ή προβλεπόμενων αποτελεσμάτων. Οι διεργασίες όσον αφορά την τήρηση των νομικών και άλλες απαιτήσεις (πελατών, νομικές- κανονιστικές κ.α.), καθώς και την επίτευξη των στόχων ποιότητας του οργανισμού οφείλουν να παρακολουθούνται. Τα αποτελέσματα τεκμηριώνονται και γνωστοποιούνται με σχετική αναφορά στη Διοίκηση.
  • Act - Δράση: Η ανώτατη Διοίκηση ετοιμάζει μια γραπτή αποτίμηση με βάση τα συμπεράσματα- πορίσματα του εσωτερικού ελέγχου. Το έγγραφο αυτό ονομάζεται Ανασκόπηση της Διοίκησης. Τα αποτελέσματα θα αξιολογηθούν αναφορικά με το επίπεδο των επιδόσεων των ελεγχόμενων λειτουργιών. Στην περίπτωση που απαιτηθεί γίνεται σχεδιασμός διορθωτικών ή προληπτικών ενεργειών. Με γνώμονα τα παραπάνω συμπεράσματα, προκύπτουν νέοι στρατηγικοί ή ποιοτικοί στόχοι και, ταυτόχρονα, με την εφαρμογή των απαιτούμενων διορθωτικών μέτρων, βελτιστοποιούνται οι διαδικασίες καθώς και το ποιοτικό αποτέλεσμα των λειτουργιών του Οργανισμού.

Η Swiss Approval International εγγυάται τη διαπιστευμένη πιστοποίηση των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας, δίνοντας στις επιχειρήσεις το κατάλληλο διαβατήριο για τη διεθνή αγορά, εξασφαλίζοντας με ακρίβεια και ανεξαρτησία τη συμμόρφωση στις αρχές και τους κανόνες που καθορίζονται από το πρότυπο ISO 9001: 2008/2015.

 

On Line Αίτηση Προσφοράς

Εγγραφή στο Ενημερωτικό Δελτίο

Επικοινωνία - Contact Us

  • Τραπεζούντος & Διγενή Ακρίτα, 192 00 Ελευσίνα Αρχ. Μακαρίου 2-4, Capital Center, 1065 Λευκωσία
  • +30 210 5562130
  • +357 22 68 0004
  • info@swissapproval.gr
  • cyprus@swissapproval.gr
  • Find on Map
  • International Web Site: www.swissapproval.ch

Συνδεθείτε μαζί μας...